POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Strona internetowa Stowarzyszenia „Dla Autyzmu” prowadzona i administrowana jest przez Stowarzyszenie „Dla Autyzmu” z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, ul. Spółdzielcza 9, 05-825, KRS: 0000954061, NIP: 5291837365, REGON: 520095305 zwane dalej „Stowarzyszeniem”.
- Niniejszy regulamin określa warunki przekazywania dobrowolnych darowizn pieniężnych on-line realizowanych poprzez serwis PayU.
- Darczyńcą może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwana dalej „Darczyńcą”.
ZASADY DOKONYWANIA DAROWIZN
- Darowizny można przekazywać 24 godziny na dobę. Stowarzyszenie nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do serwisu PayU.
- Przekazanie darowizny on-line odbywa się za pośrednictwem systemu PayU poprzez formularz płatności dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia.
- Dostępne metody płatności:
- przelew elektroniczny (obsługiwany przez PayU),
- płatność BLIK (obsługiwany przez PayU).
- Wpłaty darowizn on-line dokonywane za pomocą płatności PayU nie podlegają zwrotom.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane w regulaminach Operatora płatności, o których mowa w punkcie powyżej, nie zostały zrealizowane lub są realizowane niezgodnie z jego postanowieniami. Reklamację można złożyć w formie:
- pisemnej na adres PayU:
PayU S.A.
ul. Grunwaldzka 182
60-166 Poznań - elektronicznej na adres e-mail: help@payu.pl
- telefonicznej pod numerem telefonu: + 48 61 628 45 05 (połączenie płatne wg taryfy operatora, z którego usług korzysta Użytkownik), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
- pisemnej na adres PayU:
- W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji związanej z darowizny na stronie Stowarzyszenia, należy ją pod adresem: stowarzyszenie@dlaautyzmu.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Reklamacja dotycząca darowizny”.
- Użytkownik ma prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od jej wpłacenia. W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na adres: stowarzyszenie@dlaautyzmu.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Zwrot darowizny”. Wpłata, po potrąceniu kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 7 dni roboczych od dnia wpływu zgłoszenia do Stowarzyszenia.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Stowarzyszenie zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
- Administratorem danych uzyskanych w procesie przekazywania darowizn on-line jest Stowarzyszenie „Dla Autyzmu”.
- Administratorem danych uzyskanych w ramach usługi płatności on-line jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych przez PayU znajdują się w ich Polityce Prywatności: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/.
- Dane osobowe darczyńców przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji darowizny.
- Korzystanie z płatności on-line jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji tej płatności.
- Darczyńca ma prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych,
- ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Stowarzyszenie nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o darczyńcach i dokonanych przez nich wpłatach bez ich zgody.
- Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili z ważnych przyczyn.
- Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji na stronie internetowej Stowarzyszenia.