Regulamin darowizn

POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Strona internetowa Stowarzyszenia „Dla Autyzmu” prowadzona i administrowana jest przez Stowarzyszenie „Dla Autyzmu” z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, ul. Spółdzielcza 9, 05-825, KRS: 0000954061, NIP: 5291837365, REGON: 520095305 zwane dalej „Stowarzyszeniem”.
  2. Niniejszy regulamin określa warunki przekazywania dobrowolnych darowizn pieniężnych on-line realizowanych poprzez serwis PayU.
  3. Darczyńcą może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zwana dalej „Darczyńcą”.

ZASADY DOKONYWANIA DAROWIZN

  1. Darowizny można przekazywać 24 godziny na dobę. Stowarzyszenie nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do serwisu PayU.
  2. Przekazanie darowizny on-line odbywa się za pośrednictwem systemu PayU poprzez formularz płatności dostępny na stronie internetowej Stowarzyszenia.
  3. Dostępne metody płatności:
    • przelew elektroniczny (obsługiwany przez PayU),
    • płatność BLIK (obsługiwany przez PayU).
  4. Wpłaty darowizn on-line dokonywane za pomocą płatności PayU nie podlegają zwrotom.

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli Usługi przewidziane w regulaminach Operatora płatności, o których mowa w punkcie powyżej, nie zostały zrealizowane lub są realizowane niezgodnie z jego postanowieniami. Reklamację można złożyć w formie:
    • pisemnej na adres PayU:
      PayU S.A.
      ul. Grunwaldzka 182
      60-166 Poznań
    • elektronicznej na adres e-mail: help@payu.pl
    • telefonicznej pod numerem telefonu: + 48 61 628 45 05 (połączenie płatne wg taryfy operatora, z którego usług korzysta Użytkownik), od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00
  2. W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji związanej z darowizny na stronie Stowarzyszenia, należy ją pod adresem: stowarzyszenie@dlaautyzmu.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Reklamacja dotycząca darowizny”.
  3. Użytkownik ma prawo zażądać zwrotu darowizny w terminie 7 dni od jej wpłacenia. W celu uzyskania zwrotu należy wysłać e-mail na adres: stowarzyszenie@dlaautyzmu.pl. Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości słów: „Zwrot darowizny”. Wpłata, po potrąceniu kosztów przelewu, zostanie zwrócona w terminie do 7 dni roboczych od dnia wpływu zgłoszenia do Stowarzyszenia.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Stowarzyszenie zapewnia ochronę danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
  2. Administratorem danych uzyskanych w procesie przekazywania darowizn on-line jest Stowarzyszenie „Dla Autyzmu”.
  3. Administratorem danych uzyskanych w ramach usługi płatności on-line jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych przez PayU znajdują się w ich Polityce Prywatności: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/.
  4. Dane osobowe darczyńców przetwarzane będą wyłącznie w celu realizacji darowizny.
  5. Korzystanie z płatności on-line jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji tej płatności.
  6. Darczyńca ma prawo do:
    • żądania dostępu do swoich danych,
    • ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia danych,
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Stowarzyszenie nie będzie przetwarzać ani udostępniać innym podmiotom danych o darczyńcach i dokonanych przez nich wpłatach bez ich zgody.
  2. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdej chwili z ważnych przyczyn.
  3. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich publikacji na stronie internetowej Stowarzyszenia.
Scroll to Top